Sunday 23 March 2014

Kangkung" buktikan orang Melayu PR itu bodoh ??



"Kangkung" satu lagi agenda dari pihak DAP untuk memperlekehkan YAB Dato Sri Najib Tun Abdul Razak. Kerana "kangkung" itu lah juga orang Melayu sendiri bertindak memperlekehkan sesama bangsa. "Kangkung" satu fenomena baru yang di cetuskan oleh DAP.

Saya melihat gelagat gelagat pihak pihak Pakatan Rakyat yang memperlekehkan YAB PM Dato Sri Najib Tun Razak sejak beliau memberikan contoh tentang penurunan harga barangan semasa. "Kangkung" dijadikan contoh dan pihak pihak Pakatan Rakyat yang tidak senang dengan Najib Razak terus memperlekehkan usaha beliau dalam menjelaskan kepada rakyat bahawa setiap isu kenaikkan harga barangan bukan semuanya terletak dan diputuskan oleh kerajaan sebaliknya para peniaga, pemborong yang selalunya memainkan harga pasaran.

Saya tidak mahu mengulas mengenai harga barangan ataupun "Kangkung" tetapi saya mahu bercakap mengenai apa yang saya ketahui dan juga apa yang saya lihat keadaan hari ini yang mana kaum Chauvinist DAP menjadikan kaum Melayu dan Bumiputera sebagai alat propaganda mereka untuk melemahkan moral bangsa Melayu itu sendiri.



Ini yang berlaku hari ini yang kita dapat lihat ramai sudah orang orang Melayu menjadi pak turut kepada Chauvinist DAP dengan memperlekehkan pemimpin Melayu daripada UMNO. Mungkin kita merasakan ianya adalah pekara baru bahawa Chauvinist DAP mempergunakan Melayu padahal hakikat yang sebenar propaganda ini sudah lama diamalkan oleh Chauvinist DAP.

Sewaktu zaman Komunis mengganas di Tanah Melayu, pihak pasukan keselamatan terutama Polis dilabelkan "Anjing Kerajaan". Ianya berterusan dan rata rata Chauvinist DAP memberikan ludah kepada pihak Polis. Ini hakikat sebenar yang berlaku pada waktu itu kerana pihak Polis merupakan musuh utama Komunis dalam menggagalkan usaha mereka untuk menjadikan Malaysia sebagai negara komunis.



"Anjing Kerajaan"menjadi modal Chauvinist pada waktu itu dan ianya telah berterusan sehingga ke hari ini tanpa orang Melayu sedar. Tak dinafikan ada bangsa Melayu yang sedar mengenai propaganda komunis, namun hari ini semakin ramai bangsa Melayu lupa akan ideologi komunis yag berterusan berselindung di sebalik nama parti DAP.

Hari ini Polis tidak lagi digelarkan sebagai "Anjing Kerajaan" sebaliknya mereka Cauvinist DAP menambah gelaran tersebut dengan menjadikannya "Polis Anjing UMNO". Nama UMNO digunakan oleh Chauvinist semenjak DAP ditubuhkan agar dapat menghasut bangsa Melayu melihat Polis itu adalah budak suruhan UMNO. Modus propaganda mereka ini sebenarnya telah berjaya hari ini apabila sentimen Melayu menghina Polis sudah kerap berlaku. Malah jika ada Chauvinist Cina yang menghina pihak Polis, penyokong Melayu Chauvinist mempertahankan penghinaan tersebut dan turut sama memperlekehkan pihak Polis.



Lihat sahaja sekarang ini apabila Chauvinist DAP menghina pemimpin Melayu terutama YAB Najib Razak. Yang menjadi tukang sorak adalah Melayu yang lupa bahawa Chauvinist DAP telah mempergunakan mereka untuk menghina pemimpin sendiri. Ini lah realiti hari ini yang mana orang Melayu lupa bahawa DAP adalah satu serpihan Komunis yang akan kekal sampai bila bila mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik.

YAB Najib Razak adalah bangsa Melayu, beliau membawa mesej kepada dunia bahawa bangsa Melayu adalah bangsa yang bukan dari dunia kelas ke tiga. Najib Razak pemimpin negara yang memberikan gambaran jelas kepada seluruh dunia bahawa orang Melayu boleh memimpin dan mentadbir sebuah negara. Mana mana negara lain tidak ada pemimpin yang berbangsa Melayu selain dari Malaysia, Brunei dan juga negara serumpun Indonesia.



Chauvinist DAP sedang bertepuk tangan melihat sesama Melayu terus berpecah belah. Chauvinist DAP terus bersorak riang kerana orang Melayu telah lupa akan penghinaan yang mereka Chauvinist DAP lakukan pada tanggal 5.5.2013. Chauvinist DAP mahu orang Melayu lupa akan agenda yang telah dilakukan DAP untuk menawan Malaysia ini sepertimana parti PAP menawan Singapura.

Melayu hari ini bodoh sejarah.......

No comments:

Post a Comment