Saturday 15 March 2014

Jentera PAS Selangor Sahkan Mereka Tak Ambil Tahu Perihal Kajang?


Kini kempen untuk calon bagi PKR sudah bertukar tangan. Dari seorang peliwat dipindahkan kepada pelakon simpati dan air mata. Namun dalam pada pertukaran ini berlaku, mengikut sumber dalaman Pakatan Selangor didapati PAS Selangor masih lahi berdiri teguh dengan prinsip mereka lebih-lebih lagiJentera Pemuda PAS Selangor.

Dahulu Anwar ada sebut seperti tidak kisah sekiranya PAS tidak mahu bantu kerana dia yakin pengundi cina akan memberi undi padanya namun dia ternyata silap apabila Wan Azizah yang menjadi calon, orang lebih memilih Chew Mei Fun. Kini PKR dalam keadaan terdesak. Gelombang kini lebih terarah kepada calon Barisan Nasional. Wan Azizah yang dilihat hanya boneka proksi Anwar gagal mendapat perhatian orang-orang cina di Kajang.

Kini mereka desperado dalam mendapatkan sokongan pengundi Melayu. Mereka cuba pujuk PAS Selangor untuk bantu tapi yang hadir tolong cuma PAS Johor yang ta tahu apa selain menjilat Anwar dan keluarga dibawah seliaan Salahuddin Ayub. Kini Wan Azizah cuba pujuk lagi. Gagal! Kerana Haji Hadi disaman oleh orang PKR. Kini jentera PAS boleh dikira dengan jari. Malahan ada orang PAS yang telah berjanji sesama mereka untuk mengundi Mei Fun kerana PKR tak boleh pakai. 

Orang dalam Pakatan dah mula bersuara. Kini tinggal pengundi Kajang non partisan untuk buat keputusan. Mahukan wakil rakyat atau wakil suami? Anda undi anda dapat.

No comments:

Post a Comment