Wednesday 20 March 2013

`Syaitan' berselindung bendera cap mata dajal!



Ini kandungan surat Kenyataan Akhbar Tian Chua yang dihantar kepada PAT:

Merujuk kepada perkara di atas, bersama ini disertakan kenyataan akhbar saya mengenai isu pembabitan anggota keselamatan negara menangai pencerobohan di Lahad Datu, Sabah. Besarlah harapan saya agar kenyataan ini dapat menjernihkan keadaan yang timbul sekarang ini, selain memberi penjelasan sebenarnya dan mengatasi salah faham mengenai maksud saya ketika mengulas isu pencerobohan berkenaan.
Sebagai rakyat yang cintakan negara, saya benar-benar menghargai dan banggan dengan pengorbanan semua anggota keselamatan yang terbabit, menpertahankan kedaulatan negara daripada diceroboh anasir luar. Semoga melalui kerjasama semua pihak, keamanan negara dapat dipertahankan selama-lamanya.
 Bertarikh 12 Mac 2013

Rakyat Malaysia khususnya pasukan keselamatan ingat boleh `masuk perangkap' penipuan Tian Chua dan PKR! Rakyat tetap berpendirian Tian Chua memang bencikan psk keselamatan yang rata-rata orang Melayu. Kononnya cintakan keamanan sedangkan dialah pengerak kepada beberapa siri demonstrasi sial Bersih yang bercita-cita benar   menghancurkan negara.  Tian Chua adalah `syaitan' sebenar yang berselindung dengan bendera cap mata dajjal.

No comments:

Post a Comment