Tuesday 19 March 2013

Penulis Suarapakatanrakyat dah sesat!



Petikan dari Suarapakatanrakyat:

.......Walhal kematian Bala ini adalah satu kehilangan besar pada negara.  Malah tidak keterlaluan kalau laman ini katakan, kematian Bala adalah jauh lebih mulia dari nyawa 10 askar dan polis yang mati dalam pertempuran di Lahad Datu setakat ini......

Apakah penulis laman ini dah tersesat akidah  (jika dia benar mengamalkan Islam) kerana menyamakan kematian umat Islam dengan seorang yang bukan Islam. Apakah penulis seorang yang tiada pegangan agama  atau bukan Islam. Hanya kerana politik sempit, penulis tersebut rela menyesatkan diri dari ajaran dan tuntutan Islam. 

Kalaulah dia seorang Islam, lebih baik dia bertaubat sebelum terlambat. A'uzubillah.

2 comments:

  1. Laman web suarapakatarakyat.com ni sebenarnya dibuat oleh pencacai upahan umno utk memburukkan PR dgn cacian samada pemimpin umno atau penjawat awam lain. Sumber web ini pernah dipetik oleh utusan utk memburukan PR. Banyak fitnah yg disebarkan oleh web ini utk mewakili (burukkan) PR. Kerana web ini PR jadi huduh dan dituduh macam2 terutama mereka yg diatas pagar.

    Macam2 maki hamun kpd pemimpin umno tetapi kenapa tiada tindakan diambil? Sebab mereka ini pencacai umno sendiri. Kepada sesiapa yg suka membuat fitnah semoga bertaubat sebelum Allah balas perbuatan itu dgn bala yg tidak disangka-sangka.

    ReplyDelete
  2. PR memang dah buruk.Tak payah komen banyak.hehe.

    ReplyDelete