Sunday 10 June 2012

SULTAN JOHOR SULTAN RAKYAT



Kami rakyat Johor cukup mengkagumi kepribadiaan dan kewibawaan Sultan Johor. Baginda merupakan Sultan kesayangan rakyat Johor. Anda pergilah, dimana pelusuk di negeri Johor, rakyat akan merelakan bermandikan darah untuk membela dan mempertahankan Baginda bila mana sahaja diperlukan.

YB Nizar Jamaludin memang biadap dan petualang, sanggup menghina dan mencabul kedaulatan Sultan Johor. Sejak dulu lagi, Nizar memang dikenali di Perak sebagai penghianat, rela mengadai dan memperjudikan maruah bangsa dan agama demi kaum lain. Orang Melayu di Perak tidak pernah dibela, malah orang Cina diberikan keistimewaan selama 999 tahun menerokai tanah hak Melayu.  Fikirkan sahajalah, bangsa lain yang dapat plate istimewa dengan bidaan yang lebih tinggi dari WWW1 tak pernah dia kritik. Inilah dia `musang berbulu ayam'.

Nizar berhati busuk dan meyimpan hasat dengki. Kali ini dia cuba nak campur tangan hal ehwal negeri Johor, sedangkan dia tahu kenyataannya akan hanya menguntungkan bangsa lain. Kalau orang Melayu kaya dia mula bising kononnya diperoleh melalui dasar korupsi dan aktiviti penyelewengan. Semua orang Melayu buat tak betul dan yang betul hanyalah kawan rapatnya dari DAP.   DAP di Pulau Pinang dah buat orang Melayu merana, tanah masjid diambil begitu sahaja tapi Nizar diam sebab sokong dan sayangkan DAP. Begitu juga tindakan BERSIH3.0 nodai Kota Suci Mekah dan Madinah  berlaku kerana sokongan Nizar dan kuncu-kuncunya PAS, PKR dan DAP. S. Ambiga tidak dikritik kerana mempunyai perjuangan  yang sama iaitu ingin menghancurkan agama Islam.

Nasib baiklah Perak kembali kepada BN, kalau tidak habis kekayaan dan keistimewaan Melayu habis tergadai kat bangsa lain khususnya kat DAP. 


No comments:

Post a Comment