Monday 4 June 2012

BERSIH 3.0 VS SURAH AL-FILL






TIDAKKAH  PAS dan PKR menyedari tindak tanduknya membawa segerumbulan penyokong BERSIH 3.0 di Kota Suci Mekah dan Madinah itu MEYAMAI PERISTIWA yang telah berlaku di zaman Nabi Muhammad SAW satu ketika dulu. Peristiwa itu telah bersemadi disanubari kita dan menjadi peringatan  bahawa ALLAH melalui Surah Al-Fill telah menurunkan malapetaka yang cukup dasyat dan mengerunkan kepada sesiapa yang hendak memusnahkan Kota Suci ini. Tidakkah pemimpin PAS dan PKR yang berugama Islam terfikir bahawa tindakan mereka membawa segerumbulan penyokong BERSIH 3.0 seolah-olah mahu mengulangi peristiwa tentera bergajah.

Seluruh umat Islam Malaysia semestinya menyedari bahawa tindakkan PAS dan PKR ini benar-benar telah tersasar dan terpesong dari akidah agama yang kita anuti. Mereka pemimpin PAS dan PKR sewenangnya merobek dan menghina kesucian Kota Mekah dan Madinah demi mencapai cita-cita politik dunia yang cukup mengjijikan. DAP dan kuncu-kuncunya S. Ambiga, Lim Kuan Eng, Karpal Singh semuanya cukup bahagia sekarang, malah bangsa Yahudi juga cukup berpuas hati kerana umat Islam sendiri yang meruntuhkan kesucian agamanya.

Wahai orang Islam Malaysia, SEDARLAH  betapa pedih dan luluhnya hati umat Islam Malaysia apabila kesucian agama yang umat Islam terdahulu, para ambia'  dan Nabi Muhammmad bertungkus lumus mempertahankannya kini dinodai oleh umat Islam sendiri yang dikenali sebagai pemimpin PAS dan PKR dan penyokongnya.

Apakah prinsip peganggan agama yang ada pada pemimpin dan penyokong PAS dan PKR telah luluh dan terhakis. BINASALAH MEREKA YANG MELANGGARI PERINTAH ALLAH KERANA HENDAK MERUNTUHKAN KESUCIAN KOTA MEKAH DAN MADINAH.

Untuk peringatan amatilah ayat-ayat ALLAH dalam Surah Al-Fill agar kita tidak menjadi `sebagai daun-daun yang dimakan ulat'. Hancur nya Kota Suci Mekah dan Madinah maka hancurlah umat Islam semesta.

BERTAUBATLAH WAHAI PEMIMPIN ISLAM NAUNGAN PAS DAN PKR.  


No comments:

Post a Comment