Tuesday 23 April 2013

Barisan calon jual Pil Kuda, syaitan dan komunis!!!


Presiden PAS, Dato Seri Abdul Hadi Awang mendedahkan Pas terpaksa berusaha menyelamat partinya bagi memastikan tiada syaitan yang menyerap masuk ke dalam pakatan pembangkang yang pastinya tidak boleh diterima oleh Pas. Ini kerana sebilangan calon ditangkap muat di kalangan pakatan pembangkang untuk Pilihan Raya Umum Ke-13. "Ada calon-calon pembangkang yang kita khuatir...tak boleh sebut di mana-mana. Kita ada maklumat calon-calon, ada jadi tukang jual pil kuda, syaitan dan berideologi komunis. Orang Pas tak boleh terima calon macam ini. Calon PKR yang Hadi Awang maksudkan adalah:

1. Badrul Hisham Shaharin (PKR) Sungai Acheh
2. Mohd Nasir Hashim (PKR) Kota Damansara
3. Tan Sri Ibrahim Menudin (PKR) Labuan
4. Mohd Annuar Mohd Salleh (PKR) Panti
5. Ahmad Nazri Mohd Yusof (PKR)  Seberang Takir
6. Mohamed Abdul Ghani Ibrahim (PKR) Kota Putera
7. Mohd Shamsul Mat Amin (PKR) Bukit Besi

Rakyat inginkan jawapannya daripada Hadi Awang, pencetus kepada isu yang pasti memalukan, bukan sahaja 7 calon PKR di atas tetapi seluruh calon PKR yang bertanding di negeri-negeri lain. Selagi Hadi Awang enggan menamakan individu-individu tersebut, rakyat sudah pasti tidak akan mengundi ketujuh-tujuh calon PKR di atas kerana rakyat tidak mahu wakil rakyat mereka seorang tukang jual pil kuda, syaitan dan berideologi komunis.

Dan janganlah pula melenting apabila risalah-risalah yang menyenaraikan 7 calon PKR itu dan akitiviti mereka menjual pil kuda, berideologi komunis dan komunis diedarkan di kawasan masing-masing. Jangan salahkan parti lawan tetapi salahkan sepenuhnya Hadi Awang PAS!

Yang hairannya, PAS beria-ia mahu ketepikan calon-calon PKR yang jual pil kuda, bagaiman pula dengan calon PKR yang nafsunya `kuda jantan atau betina? Bagaimana pula dengan pihak DAP yang 'langkah mayatku dulu' dan tidak mungkin akan menyokong negara Islam ciptaan PAS? Bagaimana pula dengan calon PKR yang menyokong murtad, LGBT dan tidak menjawab soalan orientasi seksual beliau?

No comments:

Post a Comment