Sunday 17 February 2013

BEKAS PANGLIMA TENTERA `TAKBIRKAN' ANWAR




Malam Sabtu, 16 Feb, malam penuh kekufuran dan kesyirikan yang pernah didengari oleh rakyat apabila Dato' Hadi Khatab (Bekas Panglima TUDM) `mentakbirkan syaitan HAFFAF '!

Apakah umat Islam boleh menerima perbuatan itu sedangkan Hadi Khatab tahu Anwar Ibrahimlah yang tetap dengan pendiriannya mengadai akidah Kalimah ALLAH untuk bukan Islam, menyokong kebebasan seks,  melakukan maksiat zina bersama pelacur seks. Yang paling pedihnya, Jeneral Dato Najmi yang mengelar dirinya `Khalifah' keluar dengan `ceramah agamanya' melaungkan mahu memperbetulkan akidah bekas tentera sedangkan dia bersekongkol dan bermaufakat `mentakbirkan syaitan HAFFAF'.  Apakah mereka khususnya Dato Najmi dan Dato Gafir benar-benar berjuang kerana agama dan ALLAH.

Bekas jeneral ini hanya mahu memungkarkan akidah rakyat dan bekas tentera apakah perlu diberi sokongan dan kepercayaan. Mereka menyertai pembangkang sekadar mahu melepaskan geram dan dendam terhadap kerajaan dan rakyat bagi mengalihkan kesalahan dan dosa mereka lakukan selama ini. Mereka menjadi jeneral dipertanggungjawabkan dengan tugas membela nasib warga tentera tetapi mereka tidak melakukannya. Mereka hanya mahu mengayakan `pangkat' di bahu ke hulu ke hilir kononnya`panglima bersih dan bertanggungjawab!

Merekalah `panglima' kepada syaitan HAFFAF. Auzubillah.

1 comment:

  1. Bekas panglima nak belajaq jadi songsang ... eeiii

    ReplyDelete