Monday 18 February 2013

SAHIH, BEKAS JENERAL DIPERANGKAP MAT SABU


Memalukan......

Ini adalah keratan kenyataan yang mengesahkan bekas jeneral telah masuk jerat pembangkang. Kepala segala `hantu projek' itu adalah Mat Sabu... 

`Bukan lah satu perkara yang mudah nak cuci 'kepala otak' bekas-bekas anggota tentera kita. Tahu kah anda semua yang kerja-kerja mencuci 'kepala otak' mereka ini telah di pertanggungjawabkan kepada abang Mat Sabu kita? Dan tahu kah juga anda bahawa selepas satu tahun lebih sahaja baru lah mereka-mereka telah menetapkan fikiran untuk menyokong Anwar dan Pakatan Rakyat........DOLLAH YANGKEE.

Cukup memalukan.......tidakkah bekas jeneral ini terfikir khususnya Dato Gaffir dan Dato Najmi sedar telah diperdaya `hantu' yang mempertahankan komunis, PKM!. Bekas jeneral  `cair' dek air liur busuk Mat Sabu yang mahukan mereka `disekedudukan' bersama Anwar Ibrahim dalam ceramah-ceramah pembangkang sekali gus pendokong pendirian dan perjuangan Anwar dalam Kalimah ALLAH untuk bukan Islam, kebebasan/kesemarataan agama, LGBT, seks bebas, semuanya menjurus kepada kekufuran dan kemaksiatan. 

Lepas ini, kita sama sama lihat siapakah bekas jeneral yang bakal muncul dijerat HANTU PEMBANGKANG...
 




No comments:

Post a Comment