Tuesday 7 May 2013

Kisah yang terus menjdi impian DAP Malaysia..........


Kepada pembaca, sila renungi "Kisah Singapura: Memoir Lee Kuan Yew" - kisah disebalik LKY yang kini menjadi impaian DAP Malaysia...


Buku yang memaparkani hati sanubari Lee Kuan Yew..........................



Artikel dari bukunya yang memfitnah Tunku tanpa sebarang bukti atau sumber sahih. Jika benar Tunku pernah beperangai begitu sekalipun, apa perlu Lee menyebarkannya dalam buku dia? Untuk mengaibkan arwah Bapa Kemerdekaan kita?



Dendam peribadi Lee Kuan Yew terhadap "Singa Melayu" Allahyarham Syed Ja'afar Albar tidak pernah padam walaupun pejuang Melayu ini telah lama meninggal dunia.



Dasar sesama penjajah akan tetap sehati walaupun berlainan warna kulit. Australia terkenal sebagai negara yang menindas pribuminya, Aborigines. Sama seperti dasar apartheid di Afrika Selatan dahulu.



Sudah terang lagi bersuluh, itulah impian seorang yang berhati penjajah menidakkan hak pribumi atas alasan penerokaan. Wahai Melayu, janganlah mudah gadai tanah kalian.



Lee Kuan Yew merasa terancam sejak awal pembentukan Malaysia lagi kerana "Kepentingan Chauvinism" nya akan berhadapan dengan "Ketuanan Melayu".



Inilah impian sebenar dirinya yang kini sedang dijalankan oleh DAP di Malaysia. Suatu konsep kesama-rataan yang akan menafikan hak pribumi yang telah dipersetujui bersama sebelum merdeka. Apakah kita masih buta sejarah dek kerana dendam politik sesama kita?

No comments:

Post a Comment