Sunday 20 January 2013


SYAITAN DISANGKAKAN MALAIKAT. EDAR BIBLE VERSI MELAYU DI SEKOLAH!

Tidak menghairankan kalau penganut Kristian berani mengedar Bible versi Melayu di sekolah-sekolah di Malaysia.

Keadaan ini berlaku kerana mereka sudah `mendapat persetujuan dan mandat' dari pihak PKR untuk mengunakan Kalimah ALLAH dalam Bible versi Melayu. Semua umat Islam tertipu dek helah pihak Kristian yang cukup licik mengatur langkah mempersendakan agama rasmi Islam negara.

Mungkin PAS telah `mencium' serba sedikit tapi tak mampu `menolak lagi' kerana pada mulanya mereka juga bersetuju. Kini PKR dijerat dan terjerat, Anwar dan Azmin masih tetap mempertahankan kenyataannya! Umat Islam mahu diperbodohkan agar Syaitan dikatakan Malaikat. Umat Islam `digelapkan' kerana pemimpin Islam dalam PKR dan PAS tak sedar agenda Kristian yang dijaja oleh LGE,  Karpal dan DAP. Gerakan mengedar bermula di Pulau Pinang dan akan dituruti di Selangor kelak!.

Inilah akibatnya, selepas mendapat persetujuan dan mandat PKR (dan PAS dulunya). Langkah keduanya adalah mengedarkan di semua premis kerajaan dan swasta secara percuma, perpustakaan awam, hotel, pusat-pusat membelibelah/perniagaan,  LRT, kapalterbang, bas dll di mana orang Islam kerap berkunjung/berada. Ketiganya, mengedar ke rumah-rumah orang Islam secara pos di seluruh Semenanjung, Keempat: mengesa kerajaan menjadikan buku silibus kepada pelajar bukan Islam yang diajar di universiti, kolej malah di sekolah peringkat menengah hinggalah tadika, di kalamana orang Islam akan terus `berdamping dan terdedah' di peringkat awal!!!.

Akhirnya jika PR menang PRU13. Kristian ganti agama rasmi negara........hancurlah Islam.

Kenapakah pemimpin Islam yang menduduki tampuk politik tanahair tidak dapat `mencium' dan menyedari gerakan agenda Kristian! Apakah mereka tidak menyedari pelan strategi Kristian yang mengunakan landasan politik DAP! Kenapakah ada kalangan Orang Islam masih mahu bersekongkol dengan mereka ini. Dulu mereka tidak pernah `berani' mencabar orang Melayu dan kesucian Islam. Mereka kini cukup berani `tampil' tanpa berselindung lagi tanpa pemimpin Islam khususnya dalam PR bangkit membantah dan `berdemonstrasi'!

JAWABNYA: PADA MEREKA AGAMA BUKAN LAGI JAMIN HIDUP DUNIA DAN AKHIRAT, MALAH PELUANG! UNTUK MERAIH SOKONGAN POLITIK.

No comments:

Post a Comment