Thursday 17 January 2013


PATRICK TEOH CABAR KETAQWAAN DAN AKIDAH UMAT ISLAM!


Whoa!!!… whoa… whoa… I now realise what I did that was wrong and why it generated so much hate-mail. I had thought that the criticism came from my use of the phrase, “Quran-thumping m***** F*****…” I was wrong. It came from my reference to “Give up individuality and be sheep? Pray 5 times a day? Cover up all women?” which was totally out of line. It didn’t convey what I was trying to say in the post and came out like a bigoted selfish statement. For that I apologise sincerely to all Muslims. Minta maaf (Sorry). But I do not apologise for calling that person a…well you know what I mean. I hope.”

Apakah umat Islam wajar menerima dengan tenang permohonan maaf  begitu sahaja selepas Patrick Teoh  melemparkan penghinaan dan cacian paling terburuk terhadap kesucian AlQuraan dan Islam!  Tentunya tidak sekali-sekali bagi umat Islam Malaysia.

Umat Islam sepatutnnya bingkas dari `tidor' kerana kebiadapan terancang Patrick Teoh akan hanya mengundang BAHANA lebih besar kelak. Jika umat Islam menerima permohonan maafnya, Patrik Teoh akan tersenyum lebar kerana puas sepuas-puasnya setelah berjaya `memperbodohkan jutaan Umat Islam di Malaysia malah umat Islam keseluruhannya'. Ini bukan kali pertama kenyataan begini disuarakan oleh individu di Malaysia (guru tadika di Johor telah melukis karikator menghina Nabi, ahli-ahli politik DAP menghina Nabi dan ALLAH)  malah telah melampaui kepada perilaku dan berbuatan yang sangat menyusuk hati sanubari umat Islam telah pun dilakukan secara sedar oleh pihak-pihak `tertentu'. Perlu disedari bahawa tindakan Patrick Teoh bukan lagi sekadar mencabar maruah dan tahap kesabaran umat Islam malahan merungkap nilai tauhid, akidah dan ketaqwaan umat Islam.
 
Baru terantuk baru ternadah!. Kalau tidak dibendung dengan ketegasan ditahap paling maksimum, tidak dapat tidak, BAHANA besar `menanti umat Islam' bilamana gerakkan penghinaan dilakukan oleh kumpulan-kumpulan pelbagai arah secara terarah dan sistematik.

Atas dasar menegakkan kesuciaan Islam dan AlQuraan, umat Islam keseluruhannya sepatutnya berganding bahu  bersama-sama tidak mewajarkan permohonan maaf ini berlalu begitu sahaja. Islam adalah agama ALLAH yang benar dan penganutnya tidak sepatutnya `dipermainkan dan diperbodohkan' hanya kerana seorang yang berhati busuk dan berniat jahat terhadap agama ALLAH SWT....

`Over my dead body'..........

No comments:

Post a Comment