Wednesday 19 September 2012




Wan Fauzuldin (pemilik WFAUZDIN.blogspot) difahamkan  nak buat ceramah di Markas PAS Kg Makasar, Pekan. Isunya berkenaan hal ehwal tentera dan bekas tentera serta menyatakan mengapa tentera perlu melakukan perubahan atas tiket PKR.

Inilah kerja dan amalan pencacai PKR yang sangat kotor lagi menjijikan. Guna  landasan ceramah konon untuk  melaungkan kebajikan tentera sedangkan  bertindak mengutuk dan mencaci perkhidmatan yang ia sendiri tunggangi selama ini bagi membesarkan anak-anak dan keluarga. Sehingga kinipun, dia masih `makan' duit pencen dan menerima faedah yang seperlunya sebagai bekas tentera atau veteran.

Sememangnya umum mengetahui, Wan Fauzuldin melakukan ini kerana mahu mencapai impiannya menjadi calon di Pekan, tetapi gelagatnya bagaikan `lepaskan anjing tersepit', tidak bermaruah dan mempunyai nilai jatidiri yang keji dan tidak boleh ditauladani.

Yang amat melucukan apabila dia hendak berhujah mengenai `perubahan' dan kononya mahu `didengari' oleh ribuan warga tentera dan bekas tentera!.  Tetapi apakah dia benar-benar telus! Kalaulah dia telah buat `perubahan' pada dirinya semasa berada dalam perkhidmatan dahulu,  dia takkan hanya berhenti sekadar berpangkat Sarjan. Hakikatnya, Wan Fauzuldin hanyalah penyanggak yang cuba mengambil kesempatan untuk menjadi `hero bollywood' ditengah-tengah  kemelut pilihan raya mendatang.

6 comments:


  1. Sdra, saya amat mengenali Wan Fauzuldin bin Abdul Samad,berhenti perkhidmatan pada tahun ini. Perangai dia memang penyanggak, penuang dan kaki ampu didarjat paling tinggi. Tabiatnya suka betina orang, diapun tengah sibuk berpacaran dengan bini orang `MARIAMAR'. Huh........hebat dia ni siapa yg terpengaruh kat dia memang bodoh bin bahlol.

    ReplyDelete
  2. Nak jadi calon PKR kat Pekan!!!he..he..he. Siapa yg nak sponsor dia ni. Rugi.....besar

    ReplyDelete

  3. Masa askar hanya pandai tukar tayar kereta je, sekarang nak cakap berkenaan perubahan,...hampeeehhh. mangkok nogori ni memang penyanggak, tak guna pemaleh, `anu' nak nokam jo...pantang nampak lobang.

    ReplyDelete

  4. Di Pekan ni, kami tak suka dia. Kaki pembelit, semua dia sapu.....balik nogorilah yop....

    ReplyDelete
  5. ingatlah saudara, darah yg dalam badan tu masih ada dari hasil gaji tentera dulu + pencen. cukup2 le... bersyukur lebih baik

    ReplyDelete
  6. blog wan tsb dah control komen..xleh masuk anomous lg dah...

    low grade dah xmampu dah ..londeh dah

    ReplyDelete