Wednesday 19 September 2012

APA BEZANYA

Pejabat pendakwa raya Mesir mengeluarkan waran tangkap untuk tujuh orang Kristian Koptik Mesir dan seorang paderi Amerika dari Florida atas peranan mereka dalam filem yang menghina Nabi atas tuduhan berkaitan filem "Innocence of Muslim", yang menggambarkan Nabi Muhammad sebagai seorang penipu, kasanova, dan pelawak.

Di Malaysia, rakyat tidak pula mengeluarkan waran tangkap kepada  Ku Chong Yoong bilamana pusat tuisyen Indah Permai Jaya  disah menghina agama anutan masyarakat peribumi Melayu/Islam. Malah di negara ini, kejadian serupa telah berulang kali dibuat oleh pihak-pihak tertentu khususnya DAP dan sekutu-kutunya.  Terakhir adalah Datuk Ngeh Koo Ham yang memperlekehkan tindakan umat Islam.

Sebaliknya pula, Abdul Kadir Sheikh Fadzil pulak kata dia dengar suara ALLAH menyeru dia kembali ke arena politik bagi memperbetulkan negara dan rakyat dalam satu ceramah yang dihadiri oleh penyokong PAS!. Dia mendapat tepukan gemuruh!

Setahu saya zaman nabi Musa A.S dan Nabi Muhammmad sahaja yang menerima wahyu ALLAH. Sehingga itu tiada lagi wahyu. Adalah Abdul Kadir ni dah jadi rasul!!!!atau nabi yang hendak bawa agama baru!!!. A'auzubiLLAH...

Hakikatnya, umat Islam Malaysia berdepan dengan ancaman yang cukup besar bai dari LUAR mahupun Dalam!!!!!








 

 

No comments:

Post a Comment