Monday 17 December 2012


KEMANA MELAYU, ISLAM DAN NEGARA TERCINTA INI... 

Orang Melayu/Islam masih belum sedar dan bebal mengenai agenda DAP dan kuasa asing (musuh) mengunakan khudrat orang Melayu /Islam di negaranya sendiri bagi membenam tamadun Melayu dan Islam tanpa mereka berbuat apa-apa.

Mereka (musuh) telah berjaya menanam sikap membenci, bermusuh-musuhan, perpecahan di kalangan orang Melayu secara sedar dan tak sedar melalui pelbagai kaedah, menuduh kerajaan yg rata-rata Melayu tidak demokratik, mengamalkan rasuah, tiada kebebasan, menekan bangsa lain sehinggalah orang Melayu sendiri berani memperbodohkan bangsa sendiri, menghina kesucian Islam di dalam gereja, melarang azan, menagih-agihkan daging korban, bukan Islam masuk masjid memberi ceramah, bukan Islam memperlekehkan ayat suci Al-Quraan, mengadakan parti meraikan kemenangan lima negeri dengan memanggang babi, mempromosi kebebasan agama kalangan Melayu/Islam, mendoakan kehancuran, meminta bantuan asing utk menghancurkan negara sendiri, rela meminggir akidah Islam kerana memberi penghormatan simati bukan Islam!!.

Malahan, orang Melayu kini lebih rela `menikam' bangsanya sendiri tanpa bangsa asing atau kuasa asing berbuat demikian. Buktinya: PKR beria-ia membuat ceramah di kawasan UMNO yang mereka pun tahu akan mendapat bantahan dan tentangan kalau tidak kerana DAP, PKR dan PAS mahu melihat Melayu berbunuh-bunuhan sesama sendiri.

Lihat sahajalah kaedah, simbol dan lambang yg digunakan oleh PR dalam menjana himpunan jalanan kononya atas kebangkitan rakyat. Mereka mengunakan baju kuning, lambang "gengaman tanggan" yang benar-benar mengikuti amalan POPOVIC, Yahudi Serbia menghancurkan negaranya. Tidakah orang Melayu tidak sedar bagaimana DSAI begitu rapat Yahudi hingga sanggup meminta maaf kerana kenyataannya sedangkan tidak berbuat demikian terhadap bangsanya sendiri!

DAP dan kuasa asing cukup mengiktiraf pemipin PKR, PAS kerana berani menerjah dan menghayun bangsanya sendiri tanpa merasa bersalah. Malah sehingga kinipun belum ada sepatah perkataan dari Karpal, LKS dan kuncu-kuncunya mengiktiraf perjuangan Melayu terdahulu hingga kini yang akhirnya dapat `bersenang-senang dan beryawa' di muka bumi bernama Malaysia. Ambiaga, Malaysiakini, Suaram semuanya sepakat dgn DSAI kerana berjaya menambah `keperitan dan luka' yang menghampiri perpecahan bangsa Melayu di negara tahah tumpahnya sendiri.

Rintitan di atas adalah cebisan perkembangan situasi politik dalaman yang melanda orang Melayu/Islam kini. Apakah ianya akan berakhir atau Melayu/Islam akan menjadi satu riyawat dan kenangan bagi anak cucu cicit kita...fikir-fikirlah orang Melayu. Berpolitiklah secara berhemah tetapi Bangsa dan Islam jangan diperjudikan dan digadai hanya kerana merebut kuasa dan kemewahan. Au'zubillah.

No comments:

Post a Comment