Thursday 11 October 2012

PKR PERTAHANKAN SIAPA


Sekali lagi ingin penulis mengupas artikel Sjn Wan Fauzdin (Bersara) bertajuk US NASHA "ADA TAK MENAMBAH, TIADA TAK MENGURANG" TAPI LEBIH BAIK TIADA. Menariknya hanyalah unggapan, tapi yg peliknya org sebaik itupun dianggap tak berfaedah kepada parti. Siapa PR mahukan! Mat Sabu@Mat Jenin, Azmin Blowjob, Elizabeth Wong dan banyak lagi…!!!.Apakah PR sudah tidak dapat membezakan antara kaca dan intan!. PR yg diomok-omokkan memperjuangkan syiar Islam, ketelusan, kebijaksanaan, BERSIH sewajarnya mempertahankan Ust Nasha yg cukup hebat dan signifikan masa kini di mana org Melayu bagaikan retak menunggu belah. Apakah PKR dan PAS gusar atau lebih selesa  membela pemimpinnya yg nyata penuh dgn palitan kejahatan, kemaksiatan dan kekotoran!.
Lebih menghairankan kenapakah PKR begitu beria-ia dalam soal ini, seakan-akan wujud kolobrasi licik bagi mempertahankan kepentingan PR!.Semua mengetahui Ust Nasha menjadi mangsa muslihat politik PR secara sistematik, bermula, kalah mengejut  mempertahankan jawatannya sebagai Timb Presiden gara-gara komplot Anwaranis, kini didesak bertubi-tubi  bagaikan mahu dipancung  kerana  kesalahan melakukan zina dgn isteri orang?.Saya cukup hairan kenapa perlu PR mengamalkan double standard dan selektif dalam hal ini. Yang nyata, di sebalik segala pengorbanan Ust Nasha akhirnya dia dikhianati oleh rakannya sendiri. Mesejnya, itulah juga risiko yang menanti kepada orang Melayu apabila PR berkuasa penuh nanti. Sekarang ini pun gerakan untuk melemahkan Melayu dan Islam semakin menjadi-jadi dgn sokongan PAS dan PKR. Tetapi malangnya ada pemimpin pembangkang Melayu dalam PR khususnya Anwar yang menjadi pengkhianat bangsa. Mursyidul Am Pas, Nik Aziz pula tidak sedar diri dan asyik mengikut rentak DAP.
Malu rasanya ada pemimpin Islam dan Melayu yang seperti itu. Sepatutnya org Melayu/Islam lebih berpadu dan kuat kerana Al-Quran dan Hadis, tetapi kerana politik kotor dan menjijikan, Melayu berlutut kepada pemimpin yg membelakangi ALLAH dan Islam.  Teramat dukacitalah jika kita mengambil sikap terlalu kuat mengutamakan ikatan politik dan usaha untuk mendapat kekuasaan, berbanding untuk menjaga agama dan mempertahankan agama Islam kita sendiri. Anak-anak dan cucu kita juga yg bakal menerima padah dari perlakuan kita yg mengutamakan duniawi.

KESIMPULANNYA, LEBIH AFDAL UNGGAPAN ITU DIBACA SEBAGAI:

"PKR: ADA LANGSUNG TAK MEMBERI MAANFAT, TIADA LAGI  AMAN DAN BAHAGIA ORANG MELAYU DAN ISLAM".
Khas utk Sdraku, diharapkan dapat menyentuh denyut nadi dan rohmu…………..
Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur’:26)

1 comment:

  1. sokong mu buat artikel blog selari trus komen blog wz..

    sekarang dia sudah makin sombong..komen tak suka lwn idea dia..

    dia buang saja''

    moga berjaya kawan

    ReplyDelete