Thursday 19 July 2012

PAS KOPIAH NASARUDDIN


1.  Apapun, debat antara Ketua Pemuda PAS, Nasaruddin dan Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda Umno, Fathul Bari tak beri apa-apa keuntungan kepada kaum Melayu dan agama Islam di Malaysia.  Berbanding debat MCA-DAP yang lebih fokus mencari jalan menentukan jaminan kepentingan bangsanya dalam `suasana' politik semasa. 

2.  Kedua-dua pendebat sekadar CERAMAH AGAMA  menunjulkan kebijaksanaan dalam mencungkil dan menterjemah AL-Quraan dan diselangi `khutbah' bagi melontar tuduhan kelemahan individu dan parti dalam mengurus dan memimpin mengikut syiarat Islam. Realitinya, kedua-dua parti seagama ini tidak pernah lekang dengan kelemahan malah isu agama seperti lesbian, murtad homoseksual, gejala arak dan ganja masih terus merosakkan umat Islam. Lebih menyedihkan PAS tidak langsung berani menegur dan menentang rakannya DAP dan PKR dalam isu ini malah dilihat bersekongkol demi menjada kerjasama pakatan.  

3,  Tengok sahajalah kupiah Utz Nasaruddin tu....kopiah pun ada lambang PAS?. Beginikah akidah orang Islam yg digelar `ulama' meletakkan lambang parti di kopiah seolah-olah parti itu setanding agama!!!Apakah ini tuntutan Islam sebenar!. Ditakuti ada `generasi muda' mengantung lambang `bulan bintang' di leher sepertimana akidah kristian mengantung lambang salib di leher dan menjadikan tatoo ditubuh badan kerana tindakan `PAS KOPIAH NASARUDIN'?.

4.   Kalaulah begini caranya ulama PAS dilihat terus `memperdagangkan' agama bagi kepentingan partinya.

7 comments:

  1. Tak habis2, Ust Nazaruddin hanya menipu rakyat. Karpal Singh tak pernah bersetuju dengan HUDUD!. Pembohong PAS ni memang baik jual kacang goreng sahaja. Mungkin fikirnya Cina DAP `baca' ayat Al-Quraan dah faham Islam, LGE sembelih daging korban dah masuk Islam.......he...he....

    ReplyDelete
  2. Adakah sunah Nabi boleh pakai lambang parti pada kopiah! Dakyah songsang PAS memang nak hancurkan agama Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abih tu yg umno terhegeh-hegeh buat kopiah satu Malaysia apehal?siap ade sign najib lg..sunah Nabi ke?

      Delete
  3. Kalbu Ust Nasaruddin dah HITAM.......PAS hanya sibuk politik mana nak pertahankan kebenaran Islam.

    ReplyDelete
  4. Ust Nasarusddin, kenapa artis lain tak masuk pas. Adakah mereka kafir!. Siapa tentukan kafir PAS atau ALLAH!!!!Berapa org Cina DAP dah masuk Islam!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Ceramah PAS ni lebih bersifat beremosi....dia kata PAS dah kaya dapat kumpul wang, dari apa....lombong emas haram........Buat kajian betul2 Ust Nasa. jangan pakai hentam keromo je.

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya Ustaz Nasaruddin telah bocorkan kelemahan PAS. Org Melayu tak suka PAS bukan sebab apa dia penipu dan penghianat negara.

    ReplyDelete