Wednesday 4 July 2012

DAP LAKSANA PENGHAPUSAN KAUM DI PULAU PINANG



Kini Melayu Pulau Pinang telah hilang kuasa dan tidak lama lagi akan hilang segala-galanya. Orang Melayu Pulau Pinang akan menjadi pelarian merempat di negeri senriri. Orang Melayu Kg Genting menjadi mangsa kerakusan politik DAP yang mahu menghalau keluar orang Melayu secara terancang  dan dalam masa yang sama menghakis pemilikan status tanah rezab Melayu di Pulau Pinang.

Sedarlah, orang Melayu!!!DAP sedang LAKSANA PENGHAPUSAN KAUM Melayu di Pulau Pinang.
Kerajaan DAP nak jadikan Pulau Pinang macam Singapura.
Lepas tu,  orang Melayu nak pergi  kat Pulau Pinang akan
dikenakan pelbagai halangan dan sekatan. Bagi DAP
orang Melayu tidak diperlukan di Pulau Pinang.

PAS dan PKR merelakan DAP buat apa sahaja kat orang Melayu. PAS dan PKR bagaikan harapkan pagar, pagar makan padi mahu pun `hero seks' mampus tak berani nak halang DAP kerana dah cukup `kenyang' dek bahana sogokkan wang ringgit.  Kawasan Cina tak diusik DAP walau seinci pun!. Malah ramai rakyat Singapura telah memiliki rumah di Pulau Pinang atas sokongan Lim Guan Eng bagi menguasai Pulau Pinang keseluruhannya. 
Kalau DAP boleh halau orang India di Kg Pala, kini orang Melayu menjadi mangsanya pula bagi menghapus
kuasa ketuanan Melayu di tanah tumpahnya sendiri.

Bangun...bangun....bangun orang Melayu Pulau Pinang, sedarlah anda akan menjadi pupus di tanah senriri tidak lama lagi. Gambar-gambar rumah tradisi Melayu akan hanya menjadi potret di Muzium  Negara (itupun jika BN terus memerintah). MENYESAL DULU PENDAPATAN, MENYESAL KEMUDIAN TIADA GUNANYA!




No comments:

Post a Comment