Wednesday 11 July 2012

`MASJID' RUNTUH SEBAB PAS

Propaganda PAS yang menyesatkan umat Islam Malaysia
KEPADA TG NIK AZIZ DAN  PEMIMPIN ULAMA PAS SAHAJA.

1.      Selagi ada fatwa-fatwa seperti  ini, selagi itulah ada orang Melayu/Islam di Malaysia akan DISESATKAN oleh PAS?. Kejadian yang berlaku kepada keluarga emas ini sepatutnya menjadi pengajaran yang mendalam kepada orang Islam khususnya kepada pemimpin ulama' PAS yang telah banyak memberi keburukan dari kebaikan.

 2.     Kenapa ini perlu terjadi di negeri yang sinonim dengan nama `Serambi Mekah'?. Apakah TUAN GURU Nik Aziz dan barisan pemimpin ulama'nya merasa tidak  bersalah ke atas kejadian ini? (kecuali Mat Sabu kerana dia hanya pelawak PAS!).

3.    Apakah ukuran dan nilai ketaqwaan yang ada pada pemimpin ulama' PAS yang dikatakan berjaya mentarbiahkan kalangan penyokongnya?.

4.    Sedih!, PAS mengadai agama kerana politik di kalangan orang Kelantan. DAP hanya tersenyum bangga kerana PAS berjaya  meruntuhkan `masjid' orang Islam di Malaysia tanpa berbuat apa-apa.

5.   Dasar Negara Kebajikan PAS memakan diri?.Kebajikan yang mana lebih baik bagi PAS jika umat Islam khususnya ahli PAS terpaksa mengadai kerukunan dan kesejahteraan rumahtangga berbanding menjaga hati PKR dan DAP!!!!

6.    Hancur luluh harapan umat Islam Malaysia, parti disamakan dengan syurga ALLAH.  Bersediakah PAS menceritakan bahawa segala sifat, nilai dan  keistimewaan Syurga ada pada parti itu?.  Apakah wujud penceraian di Syurga ALLAH?

7.    Apa pun,  apakah tindakan si suami dilihat mendapat `petunjuk' dari pemimpin ulama' PAS? Ya, sebab pemimpin ulama PAS yang telah `menanam akidah songsang' terhadap masyarakat orang Melayu di Kelantan.    

8.   Berfikirlah sedalam-dalamnya. PAS lebih banyak membawa kehancuran  di dunia dan akhirat.

5 comments:

  1. PAS tak pernah berasa bersalah terhadap kes-kes macam ni, sedangkan dialah yg menyebabkan ramai penyokongnya tersesat. TG Nik Aziz pun buat macam2 fatwa yg lebih kepada kepentingan politik bukan agama Islam.

    ReplyDelete
  2. Org Kelante dah keliru antara parti dan agama?. Dia org tak tahu zaman Nabi mana ada parti2 ni!

    ReplyDelete
  3. PAS dah terbabas............Kalau nak masuk syurga mugkin kena kapan dengan bendera PAS kot ke.......

    ReplyDelete
  4. Makcik bersabar je lah....buatlah kerja amal tu dgn penuh tabah. Amal membuatkan kita mendapat keredhaan Allah bukan masuk parti PAS.

    ReplyDelete
  5. Carilah sebarang nas2 dan dalil (sahih) yg mengaitkan parti PAS dan Syurga dalam AlQuraan atau hadis Nabi?. TG Nik Aziz pun tak terjawab...

    ReplyDelete