Monday 2 July 2012

CINA DAP DAPAT TANAH REZAB MELAYU BUAT KUBUR

PAS tetap meluluskan projek. Ikhsan dari Kedah69ers.com.

.PRU13.....PAS pasti rebah

ORANG MELAYU DIPERBODOHKAN LAGI di Kedah bila PAS ubah status Tanah Rezab di Sg Kob, Kulim Bandar Baru, Kedah bagi membolehkan projek swasta Memorial Park (kubur Cina) dilaksanakan. Kawasan  yang majoriti didiami masyarakat Melayu bangkit memberontak, namun kerajaan PAS terus angkuh  menghalalkan tindakkannya. PAS jenuh menepis dan membohongi rakyat walau pun Pejabat Galian dan Tanah mengesahkan penukaran status telah dilaksanakan pada tahun 2008 ketika Parti Pakatan menang. Ramai orang Melayu bangkit membantah, namun PAS tetap tunduk desakan DAP. Beginilah tindak tanduk PAS berlidah bercabang, dalam diam PAS bermati-matian mengadai maruah bangsa dan agama Islam bagi memperjuangkan kubur Cina. Mungkin ramai yang tak tahu disebalik pembinaan projek adalah bagi menampung  tanah perkuburan masyarakat Cina DAP  Pulau Pinang. Apakah jaminan PAS akan terus membela orang Melayu dan Islam? Tentunya TIDAK. Jangan harap PAS akan memperjuangkan bangsa dan agama, ayuh TOLAK PAS

3 comments:

  1. PAS memang dajal, merelakan segala-galanya sehingga murtad di Selangor pun tak berani bersuara. Islam apa dia ni!!!!

    ReplyDelete
  2. Nik Aziz dah nyanyuk ke!. Kerana benci kat UMNO dia merelakan apa saja yang DAP buat semuanya betul atas dasar yang sama mahu menjatuhkan BN!

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz merasakan bahawa jika parti pembangkang menang, DAP akan ikut telunjuk dia sedangkan masa itu DAP dah dapat `bantuan luar' yang semuanya berpaksikan untuk menghapuskan Islam. Dia tak tahu DAP penuh muslihat. Lepas itu barulah Nik Aziz menyesal dan menyalahkan diri sendiri. Biar manapun, dasar politik, Islam dan Melayu sepatutnya diperjuangkan.

    ReplyDelete