Tuesday 13 November 2012




IZZAH PANCAR ISI HATI MAHU LENYAPKAN ISLAM DEMI POLITIK PKR

Izzah ....."Jika anda bertanya kepada saya, tidak ada paksaan dalam agama, bagaimana kamu boleh minta maaf, (kebebasan beragama) ini hanya terpakai kepada bukan Melayu, ia perlu terpakai secara sama rata,” 

Ibarat sudah terang lagi tersuluh,  itulah sahsiah diri Izzah dan PKR bilamana merujuk kenyataan di atas. Izzah terang-terang mahu menghancurkan akidah orang Melayu dan syiar Islam di Malaysia hanya kerana dahagakan kuasa dan pengaruh politik songsangnya yang kian diambang kehancuran.

Bilamana masyarakat bangkit membantah, Izzah dan penyokong-penyokongnya mula berdolak berdalih mempertahankan kenyataannya dengan mempersoalkan perkataan  bangsa Melayu dan Islam dalam
Perlembagaan Negara sedangkan semua memahami kandungan kenyataan secara jelas dan terang. Malahan penyokong tegar PKR, Wfauzdin blogspot pula menganggapnya sebagai isu yang cukup remeh dan tidak perlu dipolemikkan!.

Kehadirannya di dalam forum itupun sudah cukup jelas betapa  langkahnya telah disusun mahu mengadai Islam di sebuah gereja bagi memenuhi tuntutan dan kepentingan orang bukan Islam. Tepukan gemuruh dari hadirin dan ahli panel bukan Islam membuatkannya bongkak kerana diangkat sebagai pemimpin yang berani `bersuara' mengenai Islam' di gereja  serta takbur kerana mencabar firman ILLAHI walaupun dia tidak mempunyai keupayaan memahami ayat Al-Quraan tersebut. 

Apapun, hati Izzah kini sudah membusuk terhadap Islam dan orang Melayu. Tidak siapa dapat menyangkal lagi bahawa PKR adalah parti berbentuk `kedai besar atau mall' yang menjual apa sahaja asalkan mendapat sambutan pembeli. Dari sekecil-kecil keperluan rumah seperti jarum hinggalah maruah dan agama bebas dijaja dan dibeli asalkan mendapat keuntungan besar. 

Lebih penting Perlembagaan Negara pasti terhapus jika PKR memerintah kerana Izzah tidak mahu Orang Melayu menganut Islam secara automatik. Orang Melayu bebas memilih agama.










No comments:

Post a Comment