Thursday 2 August 2012

SEGERA TUTUP TUISYEN LIM LEE YEE


Masyarakat Islam tidak sepatutnya berdiam dan bersabar  bila pusat tuisyen Indah Permai Jaya  disah menghina agama anutan masyarakat peribumi Melayu/Islam. Guru  Ku Chong Yoong yang bertanggungjawab menyediakan bahan sepatutnya telah ditahan dan disiasat kerana menganggu gugat kesucian agama Islam. Permohonan maaf Ku Chong sepatutnya tidak boleh diterima. Permohonan maaf mereka sekadar alasan untuk lepaskan diri sahaja.

Kerajaan perlu bertindak segera menutup dan menahan Ku Choong dan Lim Lee Yee. Masyarakat Islam dah cukup muak dengan permohonan maaf mereka. Buatlah sesuatu agar masyarakat Islam Malaysia tidak lagi `dipijak-pijak' dan dihina oleh orang kafir seperti Ku Choong dan Lim buat selamanya . Kalau budak semuda itu telah berani mencabar agama Islam, tidak mustahil mereka berdiua akan buat begini nantinya (lihat sebelah)..................

Kalau pasal dunia (Bersih!) kita boleh berdemonstrasi sana sini, kenapa kita tidak berbuat sesuatu kepada orang kafir yang mencemar agama kita.  Berjihatlah kerana ALLAH adalah tuntutan seluruh  umat Islam.

1 comment: