Tuesday 18 November 2014

Apakah DAP Parti Komunis???

Menjawab propaganda DAP yang kononnya parti itu bukan berpaksikan kepada komunis , sila baca persamaan antara DAP dan PKM, di antaranya:

1.    Kedua-dua pertubuhani ini bermatlamat untuk mengambialih kuasa dari tangan orang Melayu di Malaysia, menggunakan kaedah-kaedah yang sesuai mengikut masa dan keadaan. PKM menggunakan cara pemberontakan bersenjata, sementara DAP menggunakan cara pilihanraya. Malah tindakkannya mewujudkan PPS di Pulau Pinang sudah menampakkan langkah pertamanya menubuhkan `angkatan bersenjata'????
2.   Kedua-dua pertubuhan ini diasaskan oleh kaum Cina, didominasi oleh kaum Cina, untuk menjaga kepentingan kaum Cina. Tetapi kedua-duanya menggunakan beberapa kerat kaum Melayu dan kaum India sebagai ‘window dressing’ bagi menyembunyikan matlamat sebenar mereka.
3.  Pemimpin tertinggi kedua-dua pertubuhani ini ialah Setiausaha Agung. Setiausaha Agung DAP sekarang ialah Lim Guan Eng, sementara Setiausaha Agung PKM ialah Chin Peng.
4.   Penubuhan kedua-dua pertubuhan ini diilhamkan oleh pertubuhan-pertubuhan di luar Malaysia, di dua negara berasingan di mana kuasa politiknya berada di tangan kaum Cina. DAP lahir dari tulang rusuk PAP Singapura, sementara PKM adalah suatu cawangan tidak rasmi Parti Komunis Cina di Tanah Melayu.
5. Kedua-dua petubuhan ini menggunakan PENGKHIANAT BANGSA di kalangan orang Melayu untuk mendapat sokongan orang Melayu. DAP menggunakan PENGKHIANAT BANGSA bernama Anwar Ibrahim dan Nik Aziz, sementara PKM menggunakan beberapa orang pemimpin Melayu seperti Rashid Maidin dan Abdullah CD.
6. Kaum Cina yang menganggotai kedua-dua pertubuhan ini AMAT SEDAR bahawa nenek moyang mereka adalah pendatang dari Tanah Besar Cina, dan hanya diberikan kerakyatan Persekutuan Tanah Melayu, kemudian Malaysia, pada awal 1950an, berdasarkan suatu persefahaman antara kaum yang dipanggil ‘Contract Social’, di mana kaum pendatang yang menjadi warganegara Persekutuan Tanah Melayu perlu mengiktiraf HAK ISTIMEWA MELAYU sebagai penduduk dan pemerintah asal Tanah Melayu.
7.  Malangnya, kaum Cina yang menganggotai kedua-dua pertubuhan ini pada umumnya adalah golongan TIDAK MENGENANG BUDI(ungrateful) dan TAMAK(greedy). Walaupun bangsa merekalah bangsa yang paling kaya di negara ini, mereka terus ‘memekakl’ bahawa bangsa mereka menjadi mangsa diskriminasi kaum di negara ini.
8. Kaum Cina yang menganggotai pertubuhan ini amat ‘allergic’ dengan istilah KETUANAN MELAYU, tetapi mereka umumnya menyembunyikan hasrat hati mereka untuk menegakkan KETUANAN CINA di Malaysia. Mereka hanya akan berpuas hati jika Malaysia menjadi seperti Singapura, di mana bangsa Melayu dijadikan bangsa KELAS TIGA. Mereka tidak gelojoh….mereka sedia menunggu 10 tahun, 50 tahun, 100 tahun atau lebih…..yang pentingnya mereka bercita-cita untuk berjaya akhirnya…..gerakan mereka telah bermula di Pulau Pinang….
Diharap rakan-rakan blogger yang lain bolehlah tambah apa lagi persamaan-persamaan antara kedua-dua pertubuhan, untuk menjadi peringatan kepada generasi muda Melayu.

No comments:

Post a Comment